5 Mart 2011

Çok mutlu ol..

"Yar-ı vefadarım!
Ey kardeşliğine mukabelede acze düştüğüm hicranım!
Sana aramızda kalmak şartıyla son bir şey fısıldayayım;
Allah adına kurduğumuz o dostlukların; Rabbin, sırf Rab rızası için anıldığı saat ve yerlerin, o canım yarenliklerin yerini hiç bir şey doldurmuyor.."

..

Sen şimdi çok uzaklarda yeni, dupduru bir hayata adım atmaktasın..
Kalbindeki heyecana, gözlerindeki mutluluğa şahit olamak nasip değilmiş bana..
Bilirsin uzun uzun konuşmalarımı, sayfalarca yazmalarımı ama şimdi kelam kalbimden utanıyor, gurbet daha çok acıtıyor.. Tarif edemiyor hüzne bulanık sevincimi..

Herkes mutluluğu hak ediyor ama gülmek en çok sana yakışıyor ay yüzlüm.. 
Çok mutlu ol çanım benim çok mutlu ol..

Seni çok özlüyorum, Allah için çok seviyorum..


Kardeşin..

0 YorumLarım-ız: