5 Mayıs 2011

Bizimkisi klasik bir blog hikayesi :)



Sevgili mim kraliçesi Melekçik beni yine mimlemiş.. :)
Çok teşekkürler..

Mim konumuz blog tutmaya başlama faslımız :)



Benim blog maceram tamamen iyi-kötü herşeyi, hayatı insanlarla paylaşma isteğimin önüne geç-e-memek isteği..
İçimdeki sesi susturmamak..
Paylaşımda bulunmak, paylaşılanlardan hissedar olmak..
Öğrenmek, yaşamak, hissetmek hoşnutluğunu sürdürmek..
Zaten yıllardır internet ortamında çeşitli sitelerde bulundum, vazife yaptım..
Bir süre internet detoksu yaptıktan sonra içimdeki ses susmadı.. Sus-a-madı, alışkanlık sanırım.. :)


İşte böyle : )


Selametle..

4 YorumLarım-ız:

Angel dedi ki...

Heheeheh :)

İyiikiii varsınn amaa benım kanım sana cok ısındı cokk sevıyorum senı :*

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Melek'im çok seviyorum seni Allah da sevsin seni e mi (:

Angel dedi ki...

Amin inşallah Adın Sefa mı :)

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Hayır adım Sefa değil çanımmmm, Duygu : )