25 Eylül 2011

Komik bir günden bir soruyla elveda..

 Es selam..
Arkadaşlarımmm nasılsınız :)

Beni sorarsanız çok trajikomik bir gün geçirdim..
Şehir merkezinde 2011'de bütün teknoloji nimetlerinden mahrum kaldım :)
Şaka gibiydi..

Önce pat diye telefon ardından da elektrik kesildi..
Tevafuk o ki cep telefonumda da kredim tükenmişti..
Sevdiceği arayıp son kredilerle durumu özetledim ki, meseleleri çözmek için geldiğin de ne göreyim onun da telefonunda hem kredi hem şarj tükenmişti..!
Bu kadar sebebi bir araya özellikle getiremessin yani :)

İmdattttttttttttt diye çığlık atıp kendimi yere atasım vardı, tam bu şirin bebiş gibi cadımsı bir kıvamdaydım :)

Neyse dedim var bir hayır, sakin ol bunca sebeb bir araya boşuna getirilmemiştir :)

Burada ev telefonu için fatura gelmiyor-muş sadece kesilmeden bir-iki gün önce idareden sadece bir kez arayıp uyarıyorlarmış.. Ki malum ben evde yokmuşum :)
Ama nedir bu yani "evde oldun oldun yoksa telefonunu keseriz heee" durumu anlayabilmemişken ben bir de sen elektiriğimiz kesil :)
Amaaaa biz hariç herkes de elektirik var yani :) Çıldır :)

Acı bir tecrübeyle öğrendik ki, yine burada elektirik faturasını gördüğün an iki elin kanda dahi olsa, can hıraş bir şekilde faturayı ödemek için gerekli merkeze koşturmalıymışsın ki zira bir günde dahi elektiriği kesebiliyorlarmış ki şekil D&M :)

Malum C.tesi ve burada mesailerin ve dahi işlerin ne kadar savsak olduğunu elektirik-telefon-su gibi hizmetlerin teeee Sovyet döneminden ağır-aksak ve saçma şekilde işleyişinden siz tahayyül edin..

Neyse koş koş elektirik idaresine gittik ki birini getirip elektiriği açtıralım da onlar paydos demeden biz elhamdülillah diyebilelim diye :)

Şükür yetiştik..

Oradaki görevliyle de komik ve bir o kadar trajik diyaloglar geçirdikten sonra bizi talebe sanıp acıma duygusuyla bir çırpıda işlerimizi halletiklerini gördüm o kadar hızlı halledilmişti ki daha biz eve gelmeden elektirikler gelmişti ki bu bir mucizeydi buradaki sistemsizlikte :)

Daha su faturası olayında ki ilginçlik var ki onu başka zamana erteliyorum öyle ki, yeterince çenem düştü :)

Ve daha devam eden komedik-melodik olaylarla bir günümüzü da eksilttik ömürden..
Sağlık olsun, huzur olsun, aşk olsun..
Aşkla olsun..
Her şey geçer hamd olsun..
...

Aslında bişiy sorup gidecektim di mi :)
Çok özürr :)

Evet soruyorum;

Dikey şarjlı süpürge kullanan var mı..? Varsa hangi model-marka..?
Ve bana hangisini önerirsiniz..?

Biraz araştırdım  Philips DailyDuo Dikey Şarjlı Süpürge FC6161/04 modeli beğendim ve kullaışlı buldum..

Önerilerinizi bekliyorum deneyimli ve pek maharetli arkadaşlarım :)

0 YorumLarım-ız: