15 Ekim 2011




"Gülmek her zaman mutlu olmak için değildir.
Bazen öyle gûlmeler vardır ki, en büyük acıları gizlemek içindir."

4 YorumLarım-ız:

otuzundansonra dedi ki...

ne kadar doğru

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Ay çok şükür yaa sonunda birilerinin bloguma gelmesi..

Kaç gündür eklediğim son postlar görünmüyor, sizlerin listelerinde yani kayıtlar güncellenmiyor..

Bir türlü sorunu tesbit edip çözemedim.. :(


Bir bilginiz varsa bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz..?

otuzundansonra dedi ki...

canım birara benimde blogumda olmuştu,ne yaptıysam düzelmedi ..
bendede izleyiciler gözükmüyordu,sonradan kendi kendine düzeldi,yada bilmeden birşeyler yaptım,ayarlarını bir kontrol et istersen sevgiler

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Hımmm anladımmm..
Sağolasın, Allah razı olsun..

Ama kaç gün sonra sizi görmek mükemmeldi :)

Sanki kendim söyleyip kendim oynuyor gibiyim :)