24 Ocak 2011





Es Selam Seyr-ü Sefa..

Necesiniz.. Yaxşısınız.. :)

9 ay gibi bir süredir Bakülüyüm malum bir iki kelime kaptım Azeri dostlarımdan.. 
Müsait bir ara Bakü maceramı paylaşacağım ve resimleri ekleyeceğim inşAllah..

Bakü de hava buzzz yine, haftalardır bu sabah kar yağdı mı diye koşuyorum pencereye..
Hala kar yağmadı.. Kardan minik yapamadık :( 

Halet-i ruhiyem tuhaf..
Canım mı sıkkın.. Yalnız mıyım.. Yorgun muyum bilmiyorum bi garip olduğum kesin :)
Bütün bunların yanında huzurluyum.. 
Nefes alabiliyorum..
Üzüntüyü, özlemi, yorgunluğu, gurbeti vs. vs. hissedebilen bir kalbim var; bir de sahibim..
Hamd olsun Rabbim.. Sana emanetim..

İstanbulumu,sevdiklerimi özledim yine..
Sözü daha fazla uzatmayıp İncesazın İstanbula Dair parçasıyla baş başa bırakıyorum hepimizi..

Hamd olsun hissedebilen bir kalbi veren Rabbimize..
Selametle..





 

Gülde bile diken vardır. İnsanın, gülün kokusunu duymayıp dikenine takılması biraz da kendi ruhundaki dikenlerden kaynaklanır. 

Fethullah Gülen

0 YorumLarım-ız: