3 Şubat 2012

Gün itibariyle üç kişiyiz artık :)











Bu güzel cuma gününde, mübarek mevlit kandilide, ne güzel bi hediyesin sen minnik..
Hayırla gel, sağlıkla e mi..
:)



Hayırlı cumalar ve kandiller..
Dualarınızı eksik etmeyin..

7 YorumLarım-ız:

Adsız dedi ki...

HAYIRLI OLSUN CANIM:) NE GÜZEL HABER,ÖPTÜM SENİ SEVGİLERİMLE:))))

Unknown dedi ki...

Vallahi güzel haber..her bebek haberi bir cennet fısıltısı..Hayırla huzurla kucağınıza konsun inşaAllah:)Rabbim bizleri sevsin,sevdiklerine ve Rasulüne sevdirsin .Allahumme salli alâ seyyidina Muhammedin ve alâ âli seyyidina Muhammed!":) Cumanız ve kandiliniz mubarek olsun.

otuzundansonra dedi ki...

çok güzel bir haber ,Allah analı babalı büyütsün inş.kandilinde mübarek olsun,sevgiler)))

Deli Anne dedi ki...

Çok güzel bir haber bu.. Rabbim sağlıkla, tam zamanında kucaklamayı nasip etsin. Hayırlı kandiller syrüsefam:)

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Allah hepinizden razı olsun, güzel dualarınıza kalbi amin diyorum..

Çok sağolun.. Dualarınızı esirgemeyin teyzelerimiz :)

marifet ellerimizde dedi ki...

canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....dahada uzatsamm azdır:))))))))))))))))

maşallahh subhanallahhh rabbim analı bablı buyutsun...
sen hamileliğin boyunca; hergun -meryem surasını oku....cok uslu terbıyelı olur bebegın....
mümkünse dışarı az çık ne kadar hamileliğini gizlersen o kadar sakin çocuk alırsını kucağına....
folik asıtını unutma.....

nasıl bir kuy hakimse cocugunada onu verıyorsun...amannn stres sinir yok aşkım......

aklıma geldıkce gelır yazarım.....

bu arada kendı blogumdan sana gecıs yapamadım..nedenını bır ara arastırıcam ınsallah.....
googleden arama yaptım oyle gırdım:)))))))))

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Allah razı Zeynep ablaçım.. :)
Dualarınızı eksik etmeyin inş..
Tavsiyelerine uyacağım inşAllah :)

Bloguma da neden giriş yapamıyorsun anlayamadım ayarlara da baktım ama :(