22 Şubat 2011

Ah nasıl anlatsam..

Ah nasıl anlatsam..
Boşuna bu çabalarım, doğru kelimeleri aramalarım..
Ne kitaplar yazıyor, ne de sözlüklerde karşılığı var..
Yalnızca hissediyor insan, yaşıyor..
Kelimeler eksik, kelimeler yaralı..
Kelimeler cılız;    diyor Can Dündar hislerime tercuman olarak..

Aksada, Bosnada, Tunusta, Mısırda, Libyada sayamadığım bir çok sancakta yanarken kalbi mümin kardeşimin benim insanlığım kanıyor burada..

Utanıyorum bana sunulan bunca nimetin altında huzurla ve sağlıcakla yaşamaya..

Ellerimi açıyorum semaya, duruyorum duaya ama dilim de lal olmuş suretim gibi..
Yanlız acım konuşuyor yana yana, yaka yaka..



Sıkıntımı, keder ve hüznümü sadece ALLAH'a arzediyorum.
(Yusuf / 86)
Allahım acımı duaya say, göz yaşımı affa..
Çıksın artık Pepela ablamız ve diğer kardeşlerimiz sıkıntıdan felaha..
Amin..


0 YorumLarım-ız: