24 Şubat 2011

 yol

Biz buralı değiliz; buraya razı değiliz..
Babamızın doğduğu yer cennettir..
"cennetli" olanlar "cennetli/k" olmak için çalışmalı değil mi? 

Senai DEMİRCİ

6 YorumLarım-ız:

Unknown dedi ki...

Ne güzel bir iz düşüm,inşallah Rabbimiz kısmet eder,elden gelenin fazlasını yapmalı,öyle değilmi?

Rabbim c.c senden razı olsun.

Sevgilerimle...

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Amin cumlemizden insAllah..

Evet elden gelenin fazlasini yapmak lazim bu ahir zamanda; zira sinavlarimiz cok cetin..


Rabbimiz cennetliklerden; cennet izlilerden eylesin cumlemizi..

Amin..

Guzel yorumunuz icin tesekkur ederim sevgilerimle :)

Selametle..

marifet ellerimizde dedi ki...

ah ah inşallah canım inşallahhh...bos ıslerden faydasız ılımden gunahtan rabbıme sıgınırım :)))
bana dua et aklına gelınce...4 cocukla ugrasan iyi bir musluman olmaya calısan zeynep ablana:)allaha emanet canım

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Amin ecmain Zeynep ablaçım..
Dualar müşterektir dua eder, dualarını bekleriz :)

Miniklere selamlar :) Allah kolaylık versin..
Amin..

Selametle..

Deli Anne dedi ki...

Ağlayasım geldi okurken.. Çok dertliyim, bu aralar neden buralıymışım gibi davranıyorum, memleketi boşluyorum diye:(

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Hoş gelmişsin Deli Anne'miz..
EyvAllah kalemine, kelamına..

Bende içimde ki sesle bunun hesaplaşmasını yapıyorum kaç gündür..

Hayat ne garip diyip duruyorum..
Biri yanıp kavruluyor öteki hayatına devam ediyor..
Tıpkı gece ile gündüz gibi..

Ne hayata kaçabiliyorum ne de kanayan dünyaya merhem olabiliyorum..

Bu araf beni yiyip bitiriyor..


Aynı küçüklüğümdeki gibi, bişeylerin geçmesini istediğimde babama sorduğum gibi sorasım geliyor;

" Baba kaç defa yatacağız kalkacağız ve insanlar ağlamayacak, bu yuvalar dağılmayacak..? "

..

Çıkamıyorum işin içinden İlahi adalet diyorum..
Sınav diyorum..
Susuyorum..


Selametle..