2 Şubat 2011

Es Selam Seyr-ü Sefa..

Necesen.. :)
Bakümüz yine buz, yine soyuk.. Şükür ki evimiz ve kalplerimiz sıcak..
Rabbim dışarıda olanlara yardım etsin.. Amin..

Ordan, burdan, şurdan çok fazla yazmak istediğim şey var ama toparlayamıyorum alemimi..


İstiyorum ki zuzum hiç üzülmesin, göz yaşları dinsin..

İStiyorum ki göz nurummm, canözüm yanımda olsun..

İstiyorum ki sevdicek eve hep erken gelsin; çok çok çok yorulmasın..

İstiyorum ki iyisiyle-kötüsüyle kendi seçimlerimizi yaşayabilecek kadar özgür, dışarıdan müdahalesiz şirincik ve huzurlu bir hayatımız olsun..

İstiyorum ki dilimin bağı çözülsün ve beni anlasınlar..

İstiyorum ki kimse iki yüzlü ve yalancı olmasın.. İnsan olsun, insan kalsın..

İstiyorum ki herşey güzel olsun, kalbce olsun, muhabbetlice olsun..
Her ne oluyorsa Hayırla olsun..

İstiyorum ki Baküde özgürce ezan sesleri yükselsin..

İstiyorum ki bedenlerimiz kadar kalblerimiz de doysun..

İstiyorum ki sözümüz cennet olsun.. Halimiz cennet olsun.. Yuvamız cennet olsun..

İstiyorum ki, İstiyorum ki, İstiyorum ki,  o kadar çok şey var ki..

...
..
.

İstiyorum ki Rabbim kalemimdekileri ve kalbimdekileri  istesin..

Dumıza melekler amin desin, Hak katında kabul edilsin..

0 YorumLarım-ız: