1 Temmuz 2011

Ben seni sevdikçe ölmeyeceğim..




Bir eşi olmalı insanın..
Rüzgar onun kokusunu getirmeli,
Yağmur O’nun sesini..
Akşam onu görecek diye, pırpır etmeli yüreği,
Ayakları birbirine dolaşmalı heyecandan eve dönerken, cennetten köşe almışçasına..
Sevdiği, sakındığı, bakmaya kıyamadığı..
Her bir hücresinden aşkın fışkırdığı,
Çölde okyanusu yaşadığı bir eşi olmalı insanın..
Ben seni ölene dek seveceğim boş laf !!!
Ben seni sevdikçe ölmeyeceğim..

CAN YÜCEL

9 YorumLarım-ız:

Angel dedi ki...

Temaa Yıne Değişmiş Amaa Yine Güzel :)

Seyr-ü Sefam dedi ki...

: )

Hangisi daha güzel Melek'im..?


Hiç biri içime sinmiyor sürekli değiştirme çabasındayım..

Püfffffff..

Angel dedi ki...

Senı Cokk Iyı Anlıyorum Canım Bende Senın gibiyim -.-

Bu Oburusukunden Dahaa Toplu Durdu Oburu Biraz Karısıktı :)

Seyr-ü Sefam dedi ki...

:) :) :)

O halde daha cicisini ve içime sineni bulana kadar bununla idare edeyim o zaman.. :)

Angel dedi ki...

Bencede Öyle Canım Benım :)

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Eyv.. sağolasın çanım :)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Çok güzelmiş ilk defa okudum. Gerçekten böyle bir eşi ve sevgisi olmalı insanın..karşılıklı olmalı ve öylece, güzelce yaşanıp gitmeli...

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Aşka aşık olmalı, gönül verdiğine gönlünü vermeli..


Teşekkürler Mavi Tutku..

Adsız dedi ki...

teman bana degişik geldi bak bakalım canım.olmalı eşi eşsiz insan yarım elma gibidir sevgilerimle canım..