15 Temmuz 2011

Beratın bereketinden nasiplenmek duasıyla..



Son sokaktayım, içimde ayaklanan kırgınlıkları, kızgınlıkları, özlemleri, pişmanlıkları susturamıyorum.. 
Acizim, hadsizim, günahkarım..
Kalbime söz geçirmem şöyle dursun, aklımda ki karmaşa ve dağınıklığı toplayamıyorum..
Bilmiyorum ne olacağını, bilmiyorum ne yapacağımı..
Eksiğim, hatalıyım, huzursuzum, mutsuzum, yalnızım, sensizim Rabbim..
İnsanlar beni çok üzdü.. 
Ben beni/seni çok üzdüm..
Korkuyorum..
Çok korkuyorum..
Ne olur tut elimi kaldır beni..
Diyor ya sözün sultanı;  "Sana isyan ettimse de senden başkasına secde etmedim Rabbim.."
Ne olur affet..
Ne olur beni affet..
Öyle güzel cümleler kurup dua edemem bilirsin..
Ki beni en çok, en iyi sen bilirsin, sahibimsin..
Sana layık kul olamadım affet..
Eyyubun duasıyla geliyorum kapına; "Bana zarar dokundu Rabbim, ne olur yardım et"..

Sana emanetim sadece sana, beni kimsenin yere atmasına izin verme..
Bu rahmetinin sonsuz olduğu gece hürmetine beni de affet, bana da yardım et, beni bana bırakma, beni merhametsiz, sevgisiz, saygısız, anlayışsız, yalancı insanların eline bırakma..
Senden başka kimim var Rabbim..
Beni sensiz bırakma Rabbim..
Ne olur Rabbim..
Ne olur Rabbim..
..
.


Beratın bereketinden nasiplenmek duasıyla,
Hayırlı kadiller..
Hayırlı cumalar..

*Seyr-ü Sefa

0 YorumLarım-ız: