20 Temmuz 2012

Nurun ala nur :)


Nurun ala nur oldu bu gün.. 
Hem mübarek Ramazan ayının başlangıcı, hem mübarek cuma günü :)

Orucu sadece midemize değil, bu bereketi ve nuru dilimize, gönlümüze ve dahi tüm azalarımıza da tutturup, yaşatabilirsek eğer işte ozaman Ramazanlaşır, işte o zaman hakkını teslim etmiş oluruz bu güzel nimetin..

Rabbim bu zaman dilimini en güzel şekilde geçirebilmeyi nasip etsin hepimize..
Riyasız, şikayetsiz yaşayan ve yaşatanlardan; bu deryadan nasiplenenlerden oluruz inşAllah..
30 günlük ayı 60 güne çıkarabilenlerden oluruz inşAllah..



Hayırlı cumalar..
Hayırlı Ramazanlar..





2 YorumLarım-ız:

irade dedi ki...

Merhaba blogunuzu nette gezerken gördüm.Hala Bakü'de mi yaşıyorsunuz?
Bugün Ramazan'ın ilk günü.Bakü'de hava rüzgarsız ve güzel.
Ben de Nerimanov'da oturuyorum.
Siz nerde oturuyorsunuz?
Bugün biraz canım sıkkın.Çünkü markette Türk yufkası bulamadım :(

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Ramazanınız hayırlı ve bereketli olsun..

Ne güzel tefavuk ben de Nerimanovda oturuyorum.. :)

2 yıldır Bakü de yaşıyorum..


Türk yufkasına gelince dün ben de bakmıştım bulamamıştım :)


Galiba Ramazan alışverişlerinde herkes önceden alıp buzluklara stok yaptı :)